Genetyka
Strona 1 z 1
Genetyka
JAK DOSTAĆ GENETYKĘ?
Przed założeniem Karty Postaci należy zwrócić się do Josée Lestrange, wysyłając na PW historię postaci (nie dłuższą niż 2 strony A4 pisane Times New Roman 12!!), w której opisane będzie, w jaki sposób postać nabyła daną genetykę, jak się to u niej objawiało przez te kilkanaście lat, jak się o niej dowiedziała, skąd się wzięła (nie każda genetyka jest dziedziczna!), jak sobie z nią radzi.
Po zaakceptowaniu wstępnym historii należy napisać kartę postaci. Jeżeli ta będzie spełniać wymagania postać dostanie genetykę. Uwaga! Osoby z genetyką zobowiązane są do pisania przyzwoitej jakości postów fabularnych i udzielania się na forum. W innym wypadku genetyka może zostać odebrana.
DOSTĘPNE GENETYKI
❧ Ćwierć Wila
Kobieta, a właściwie widmo kobiety, która hipnotyzuje wielu mężczyzn. W formie zwierzęcej mogą ukazać się jako łabędzie, konie, sokoły, węże albo wilki, najbardziej jednak kuszące i niebezpieczne są pod postacią pięknych młodych kobiet o długich, biało złotych, spływających na ramiona włosach, lśniącej skórze, ubranych w mgliste szaty i pląsających w blasku księżyca. Wile podobno łączyły się z ludźmi, ustatkowywały i wychowywały dzieci, najwyraźniej bez szkody dla własnego gatunku. Dostępne jedynie ćwierć wile.
miejsc: 3, w tym jeden dorosły i chłopak
~
❧ Metamorfomag
Osoba, która w każdej chwili potrafi zmienić dowolnie swój wygląd. Nie można się tego nauczyć, trzeba się z tym urodzić. Przy silnych wstrząsach emocjonalnych może dojść do zaniku tej umiejętności, co sprawia, że całkowita, a nawet częściowa zmiana wyglądu nie jest możliwa.
miejsc: 2
~
❧ Wilkołak
Istota magiczna występująca na całym świecie. Można się w niego zmienić wyłącznie na skutek ugryzienia przez jednego z nich lub urodzenia się wilkołakiem. Nie znaleziono jeszcze na to lekarstwa, ale ostatnie odkrycia w dziedzinie eliksirów zmniejszyły wydatne, gorsze symptomy przemiany (Wywar Tojadowy). Raz w miesiącu, przy pełni księżyca, zazwyczaj normalny, o zdrowych zmysłach czarodziej zamienia się w krwiożerczą bestię. Jako jedne z nielicznych fantastycznych zwierząt, wilkołaki atakują wyłącznie ludzi, nie atakują jednak zwierząt.
miejsc: 2, w tym jeden dorosły
~
❧ Animag
Jest to człowiek, który może zmienić się w zwierzę gdy tylko chce. Stanie się animagiem wcale nie jest łatwe- potrzeba wielu lat ćwiczeń i praktyki, by uniknąć komplikacji podczas przemiany. Każdy animag (pod groźbą kary) miał obowiązek zarejestrowania się w Ministerstwie Magii.
miejsc: 3 w tym jeden dorosły
~
❧ Wężousty
Człowiek, który zna mowę węży. Osoby obdarzone tą umiejętnością często na początku porozumiewają się z gadami nieświadomie. Ludzie nie posiadający tego daru słyszą jedynie niezrozumiały syk.
miejsc: 1
~
❧ Jasnowidz
Osoba, która potrafi przewidywać przyszłość za pomocą kuli, fusów. Jest to dziedziczone genetycznie, choć zazwyczaj okazuje się, że kilka pokoleń w tył nie miało tej cechy. Zdarza się, że taką osobę nawiedzają tak zwane wizje na jawie oraz wizje senne.
miejsc: 1
Przed założeniem Karty Postaci należy zwrócić się do Josée Lestrange, wysyłając na PW historię postaci (nie dłuższą niż 2 strony A4 pisane Times New Roman 12!!), w której opisane będzie, w jaki sposób postać nabyła daną genetykę, jak się to u niej objawiało przez te kilkanaście lat, jak się o niej dowiedziała, skąd się wzięła (nie każda genetyka jest dziedziczna!), jak sobie z nią radzi.
Po zaakceptowaniu wstępnym historii należy napisać kartę postaci. Jeżeli ta będzie spełniać wymagania postać dostanie genetykę. Uwaga! Osoby z genetyką zobowiązane są do pisania przyzwoitej jakości postów fabularnych i udzielania się na forum. W innym wypadku genetyka może zostać odebrana.
DOSTĘPNE GENETYKI
❧ Ćwierć Wila
Kobieta, a właściwie widmo kobiety, która hipnotyzuje wielu mężczyzn. W formie zwierzęcej mogą ukazać się jako łabędzie, konie, sokoły, węże albo wilki, najbardziej jednak kuszące i niebezpieczne są pod postacią pięknych młodych kobiet o długich, biało złotych, spływających na ramiona włosach, lśniącej skórze, ubranych w mgliste szaty i pląsających w blasku księżyca. Wile podobno łączyły się z ludźmi, ustatkowywały i wychowywały dzieci, najwyraźniej bez szkody dla własnego gatunku. Dostępne jedynie ćwierć wile.
miejsc: 3, w tym jeden dorosły i chłopak
~
❧ Metamorfomag
Osoba, która w każdej chwili potrafi zmienić dowolnie swój wygląd. Nie można się tego nauczyć, trzeba się z tym urodzić. Przy silnych wstrząsach emocjonalnych może dojść do zaniku tej umiejętności, co sprawia, że całkowita, a nawet częściowa zmiana wyglądu nie jest możliwa.
miejsc: 2
~
❧ Wilkołak
Istota magiczna występująca na całym świecie. Można się w niego zmienić wyłącznie na skutek ugryzienia przez jednego z nich lub urodzenia się wilkołakiem. Nie znaleziono jeszcze na to lekarstwa, ale ostatnie odkrycia w dziedzinie eliksirów zmniejszyły wydatne, gorsze symptomy przemiany (Wywar Tojadowy). Raz w miesiącu, przy pełni księżyca, zazwyczaj normalny, o zdrowych zmysłach czarodziej zamienia się w krwiożerczą bestię. Jako jedne z nielicznych fantastycznych zwierząt, wilkołaki atakują wyłącznie ludzi, nie atakują jednak zwierząt.
miejsc: 2, w tym jeden dorosły
~
❧ Animag
Jest to człowiek, który może zmienić się w zwierzę gdy tylko chce. Stanie się animagiem wcale nie jest łatwe- potrzeba wielu lat ćwiczeń i praktyki, by uniknąć komplikacji podczas przemiany. Każdy animag (pod groźbą kary) miał obowiązek zarejestrowania się w Ministerstwie Magii.
miejsc: 3 w tym jeden dorosły
~
❧ Wężousty
Człowiek, który zna mowę węży. Osoby obdarzone tą umiejętnością często na początku porozumiewają się z gadami nieświadomie. Ludzie nie posiadający tego daru słyszą jedynie niezrozumiały syk.
miejsc: 1
~
❧ Jasnowidz
Osoba, która potrafi przewidywać przyszłość za pomocą kuli, fusów. Jest to dziedziczone genetycznie, choć zazwyczaj okazuje się, że kilka pokoleń w tył nie miało tej cechy. Zdarza się, że taką osobę nawiedzają tak zwane wizje na jawie oraz wizje senne.
miejsc: 1
Josée Lestrange- Admin
- Dołączył : 24/06/2013
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|